New children and/or have you become curious? Please submit our contact form and we will contact you soon!
Ourteam
Elke dag staan wij voor de kinderen klaar om hen een fijne schooldag bezorgen, waarin zij lekker hebben kunnen werken en spelen. Waarin zij mooie gesprekken hebben gevoerd en samen successen vierden. En waarna zij bij thuiskomst zeggen: “I learned so much today 😉”
🌟 Ons Eerste 3D-ontwerp: Van Idee naar Realiteit! 🌟 Vandaag was een speciale dag voor onze groep 7: de 3D-printer ging ons eerste, zelf ontworpen product printen! 🎉
Bram en Mason hebben samen met de onderbouw een ontwerptraject doorlopen om een echte wens te onderzoeken. Hoe gaaf is het om iets te maken waar iemand écht blij van wordt?
In Thinkercad hebben we een klei stempel ontworpen met getallen erop. Maar voordat we gingen printen, moesten we goed nadenken: ❓ Welke vragen stel je om de behoefte helder te krijgen? 📝 Welke opdrachten helpen je om dat ontwerp te vertalen? 🤔 Hoe zorg je ervoor dat de getallen goed in de klei komen (gespiegeld) en de maatvoering klopt?
Deze inzichten kwamen allemaal zelf tot stand, door samen te werken, te onderzoeken en vooral door te proberen!
Met trots werd onze eerste 3D-geprinte klei stempel vandaag gepresenteerd in de onderbouw en getest – en hij doet het! 🎨✨
An important first question; because especially by knowing what the child wants to learn, we are able to support this in a targeted manner. In this way, each child experiences the success and pleasure of learning. What do you like to learn!
🌟 Ons Eerste 3D-ontwerp: Van Idee naar Realiteit! 🌟
Vandaag was een speciale dag voor onze groep 7: de 3D-printer ging ons eerste, zelf ontworpen product printen! 🎉
Bram en Mason hebben samen met de onderbouw een ontwerptraject doorlopen om een echte wens te onderzoeken. Hoe gaaf is het om iets te maken waar iemand écht blij van wordt?
In Thinkercad hebben we een klei stempel ontworpen met getallen erop. Maar voordat we gingen printen, moesten we goed nadenken:
❓ Welke vragen stel je om de behoefte helder te krijgen?
📝 Welke opdrachten helpen je om dat ontwerp te vertalen?
🤔 Hoe zorg je ervoor dat de getallen goed in de klei komen (gespiegeld) en de maatvoering klopt?
Deze inzichten kwamen allemaal zelf tot stand, door samen te werken, te onderzoeken en vooral door te proberen!
Met trots werd onze eerste 3D-geprinte klei stempel vandaag gepresenteerd in de onderbouw en getest – en hij doet het! 🎨✨
Dit is pas het begin van een nieuw avontuur in het ontdekken van technologie, creativiteit en leerdoelen! We kunnen niet wachten om te zien wat we nog meer gaan maken. 🚀 #3dprinting #ontwerpenindeklas #onderzoekendleren #kcantonius #onshartkloptvoorgoedonderwijs ... See MoreSee Less
3 CommentsComment on Facebook
Zó genieten voor kinderen én de juf 😃
Wat geweldig.
Top
Photos from De Schoolschrijver's post ... See MoreSee Less
1 CommentComment on Facebook
💥
Leerjaar 6 heeft onder begeleiding van Dye Best een wandeling door Best gehad. Ze hebben meer geleerd over de geschiedenis van het dorp. #cultuureducatie #wandelen #kcantonius #onshartkloptvoorgoedonderwijs ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook